فروشگاه فایل‌های رایانه‌ای

فایل‌های رایگان و فروشی من و مطالب دیگر در زمینۀ رایانه

فروشگاه فایل‌های رایانه‌ای

فایل‌های رایگان و فروشی من و مطالب دیگر در زمینۀ رایانه

فروشگاه فایل‌های رایانه‌ای
نازنین‌تر ز قدت در چــمــن نـــاز نرست
خوش‌تر از نقش تو در عالم تصویر نبود
* * *
طراحی گرافیکی را -به صورتی که می بینید- به خوبی بلدم. در صفحه آرایی کتاب هم نمونه کارهایی دارم. در زمینه‌ی طراحی وب وردپرسی هم فعالیت دارم. در ویرایش قالب وبلاگ هم دستی دارم.
اینجا فروشگاه کارهای گرافیکی شخصی و سفارشی من است.
جهت سفارش کار، می‌توانید به بخش «تماس با من» مراجعه کنید.
تبلیغات

پوستر در قطع A3 با موضوع نیمه شعبان، به همراه سخن مقام معظم رهبری درباره ی انتظار (منبع سخنرانی).

دانلود فایل لایه باز

با کمک همین انسان ها

نظرات (۶)

سلام
عالیه البته اگه می شد مفهوم انتظارو توش می گنجوندی بهتر می شد.
پاسخ:
ممنونم. درست می‌گید، اما بیشتر منظورم ارائه‌ی سخن حضرت آقا بود. ولی اگر در طرح بیشتر رو مفهوم انتظار کار می‌شد بهتر بود. ممنون.
قربون دستت
پاسخ:
فدات!
لایک از نوع بیگش :)
پاسخ:
مخلصیم!
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۲ سید عبدالکریم
محمد رضا خداخیرت بده انشاالله هیچ وقت نمیری.
یعنی حتما شهید بشی که زنده باشی
پاسخ:
خدا به شما خیر بده که رفیق خوبی هستی.
ان شاء الله خدا مرگ ما و شما و همه ی دوستان رو شهادت قرار بده.
اگه دقت کنیم به حدیث افضل الاعمال انتظار الفرج می بینیم فرموده انتظار عمل است باید کاری کرد......
پاسخ:
احسنت.
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۱ احمد محمدیان
سلام بر داداش محمد عزیز
دیدی از رفقا چراغی روشن نشد وبلاگ زدی برا خودت !!!!!
در هرحال خوشحال شدم... آقا تو محیط مجازی خیلی تاکید داره... اعیاد شعبان مبارک....التماس دعا

پاسخ:
سلام حاج احمد
نه بابا اینطوری نیست، این وبلاگ خیلی وقته که هست. فقط کاربریش فرق داره؛ اینجا مخصوص طراحیهامه.
عید شمام مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی