فروشگاه فایل‌های رایانه‌ای

فایل‌های رایگان و فروشی من و مطالب دیگر در زمینۀ رایانه

فروشگاه فایل‌های رایانه‌ای

فایل‌های رایگان و فروشی من و مطالب دیگر در زمینۀ رایانه

فروشگاه فایل‌های رایانه‌ای
نازنین‌تر ز قدت در چــمــن نـــاز نرست
خوش‌تر از نقش تو در عالم تصویر نبود
* * *
طراحی گرافیکی را -به صورتی که می بینید- به خوبی بلدم. در صفحه آرایی کتاب هم نمونه کارهایی دارم. در زمینه‌ی طراحی وب وردپرسی هم فعالیت دارم. در ویرایش قالب وبلاگ هم دستی دارم.
اینجا فروشگاه کارهای گرافیکی شخصی و سفارشی من است.
جهت سفارش کار، می‌توانید به بخش «تماس با من» مراجعه کنید.
تبلیغات

دهۀ کرامت مبارک

پوستر دو صفحه است، در اندازۀ A3. منبع مطالب، پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیهاست. شعر هم سرودۀ آقای مهدی مشکات.

دریافت هردو پوستر - 3.5 مگابایت

پوستر مختصر زندگینامۀ حضرت معصومه سلام الله علیها - دهه کرامت

صفحۀ دوم در ادامۀ مطلب

پوستر مختصر زندگینامۀ حضرت معصومه سلام الله علیها - دهۀ کرامت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی