فروشگاه فایل‌های رایانه‌ای

فایل‌های رایگان و فروشی من و مطالب دیگر در زمینۀ رایانه

فروشگاه فایل‌های رایانه‌ای

فایل‌های رایگان و فروشی من و مطالب دیگر در زمینۀ رایانه

فروشگاه فایل‌های رایانه‌ای
نازنین‌تر ز قدت در چــمــن نـــاز نرست
خوش‌تر از نقش تو در عالم تصویر نبود
* * *
طراحی گرافیکی را -به صورتی که می بینید- به خوبی بلدم. در صفحه آرایی کتاب هم نمونه کارهایی دارم. در زمینه‌ی طراحی وب وردپرسی هم فعالیت دارم. در ویرایش قالب وبلاگ هم دستی دارم.
اینجا فروشگاه کارهای گرافیکی شخصی و سفارشی من است.
جهت سفارش کار، می‌توانید به بخش «تماس با من» مراجعه کنید.
تبلیغات

5 پوستر در قطع A4 از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان، در تاریخ 28 بهمن 1394. برای دریافت تصاویر در اندازۀ اصلی، روی آن‌ها کلیک کنید.


نظرات (۱)

۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۳ کمیل مزرعی
این از بقیه طرح‌هات بهتره
پیشرفت کردی
سعی کن زیاد عکس ببینی
negarkhaneh.ir
عضو شو و طرح‌هات رو بذار
پاسخ:
قربونت. ممنون.
فک کنم اونجا عضوم، ولی یادم رفته بود. میذارم طرحامو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی